Recenze (742)
Bůh žehnej Americe (2011)
Pekné, len vyslovene mi vadil ten TV film-ový vizuál.
Spider-Man 2 (2004)
Zopar dobrych Raimiho vtipkov tento film nezachranilo..Ale snahu ocenujem.
Tintinova dobrodružství (2011)
Mohla to byť úplná bomba keby to nebolo kreslené.
Jak si přeješ (2013) (amatérský film)
Kvalita kľúčového dialógu je tak mizerná že ani na 5 krát som si nie istý čo tam bolo povedané. Inak v poho
Terminator Salvation (2009)
Všetky 2 hviezdy sú len a len za vizuálnu stránku, najmä kameru.
Parkour and Freerunning in slovak nature (2014)
Trošku konštruktívnej kritiky: Projekt, ktorý na Slovensku asi nemá obdobu a určite si zaslúži uznanie. Čo mne osobne vadilo je, že je venovaný úzkej skupine ľudí (medzi ktorých nepatrím). Niektoré informácie sú ako z neskutočne nudnej učebnice dejepisu bez jediného obrázku. A ten príšerný jazyk, ktorý používajú aktéri.. To trhá uši.
Zpátky do ringu (2013)
Dvaja starouši si potrebujú uštedriť nakladačku. A alzheimer im doprial že zabudli ako si kryť hlavu.
Jeden musí z kola ven (2011)
Čo sa skrýva pod krycím menom Cirkus som prekukol už v úvode, ale to že Karla nie je podobná organizácia ale človek mi došlo až po polke filmu (len dúfam že som to pochopil správne). A potom mám chápať takémuto velkofilmu. Všetky postavy vyzerajú rovnako (nosia šedé plášte) a hovoria v pre mňa nezrozumitelných kódoch.
Rivalové (2013)
Strašne nemám rád keď vo filme nesedí matematika. A Lauda by potreboval poriadne doučovanie.
Pařba na třetí (2013)
De facto nevtipné.