Recenze (131)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Najlepší a najkrajší Star Wars film zo všetkých.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Začala som pozerať tento film len preto, aby som si overila, či bol Clint Eastwood za mladi naozaj taký feši ako teraz jeho syn Scott a veruže bol. Prvá hodina ma dosť nudila, pretože je rozvláčna, ale postupne film nabral grády až do nezabudnuteľného finále. Teraz mi už len zostáva zložiť poklonu majstrovi Morriconeovi za jeden z najlepších soundtrackov 20. storočia. P.S. Aj vám tá scéna s mostom hrozne pripomínala Most cez rieku Kwai?
Anne s E na konci (2017) (seriál)
Ako dievča som vyrástla na Anne zo Zeleného domu a táto adaptácia je bolestivo nádherná, hoci sa nepridŕža knižnej predlohy vo všetkých detailoch. Hlavná hrdinka je presne taká Anna, akú sme si len mohli priať a scenérie a prostredie sú úžasné. Veľmi sa teším na ďalšiu sériu, lebo Annu som vždy milovala a a vždy aj budem.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Nádherný film - akčný, zábavný, farebný, dojímavý, vtipný, napínavý a krásne vystavaný. James Gunn urobil dobre, že pokračoval v režírovaní tejto série a že dvojka nie je iba nafúknutá jednotka. Skvelé
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Keď sa vrátim k tomuto seriálu, uvedomím si, že je to jedna z najlepších kriminálok, ktorá neomrzí ani po nekonečných opakovaniach.
Duch ve stroji (2017)
Pôvodne som chcela dať tomuto filmu vyššie hodnotenie, ale kým som prišla z kina domov, zabudla som, o čom to bolo. P.S. Trailer bol lepší ako samotný film, hlavne vďaka remixu Enjoy the silence.
Rozpolcený (2016)
Give James McAvoy an Oscar!
Willow (1988)
Pán Prsteňov a lá 80. roky. A vlastne aj Harry Potter. Toto je predchodca dnešných fantasy filmov.
Family for Christmas (2015) (TV film)
Sympatické obsadenie robí tento vianočný oddychový film veľmi príjemným.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Konečne sú tu Star Wars, ktoré sú aj star aj war. Výborný film.