Recenze (98)
Men (2022)
Toto jsem nedoshlédnul což se mi zas tak často nestává.
Třetí princ (1982)
"Holky, královské dělení." :D
Top Gun: Maverick (2022)
Tedy. Půlku filmu jsem se celkem nudil, druhá půlka filmu prošumněla. Tuna patosu a IMF s letadýlky.
Hawkeye (2021) (seriál)
Nudné vyprávění o ... , o ničem. Nudné a hloupé.
Není čas zemřít (2021)
Je to drahé, nudné, odporné až hnusné, se směšným záporákem, . Nula nula nic.
Carnival Row - Temný bůh se probouzí (2019) (epizoda)
Děj, scénář, to posílá dolů. A to ko****ké chování postav.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Film je to jiný, blbost je to cca stejná, akorát je to "kurva delší Halík."
Zločiny Velké Prahy - U zdi (2021) (epizoda)
Řekl jsem si do třetice. A .... kterej k*****n tohle zplodil.
Špión (2015)
Boha jeho, to je sra**a.
Stín v oblacích (2020)
Ty kráso, to je blbost.