Recenze (384)
Go On (2012) (seriál)
Seriál sledujem, klasický Matthew. Každá epizóda je zavŕšena "dojímavou" pointou, preto rezko s úsmevom do dňa.
Mr. Sunshine (2011) (seriál)
Do seriálu som sa buchol hneď pri prvej časti, preto ma mrzelo že to tak skoro skončilo. Mr. Sunshine je podaný veľmi jednoducho, s jednoduchým scenárom a jednoduchým humorom. To z neho pre mňa robí príjemné spestrenie dňa.
Zombieland (2009)
Veľmi málo strelených komédii sa z času na čas podarí. Mňa to bavilo nenormálne. I keď je to len krvák bez špekulácií. Zabávať sa budete na každom čreve na chodníku!
Zlověstné ticho (2007)
Preveľká škola! A zároveň škoda. James Wan je talent od prírody, jeho prácu s kamerou by mali naozaj vyučovať. No, mrzí ma však, že sa chopil neprávneho námetu, pretože scenár je hrozne nezáživny. Klišé strieda spadnutá sánka, no šéfe, sánka dolu len na 3*. Naozaj, ten vizuál a efekty boli bohové.
Chůva v akci (2010)
Vodvaz jak furt. Presratých pár miest, inak chutné.
Tajemství starého hotelu (2011)
Ďalší zábavný ducharák. Tento krát o čom? O ničom!
Rock of Ages (2012)
No ako fanúšik rockovej muziky osemdesiatych rokov musím úprimne vyhlásiť že horšiu poctu už ani dostať nemohla. Debilný scenár, klišé, detinské, úchylné, miestami ma naplo. Jediné plus je výlet do Whisky & Go-Go.
Agent z Hong Kongu (2001)
Jeden z mojich obľúbených.
Rudé horko (1988)
Takové jalové - kulové. No, umelé. Na popoludnie, keď zotierate prach a drhnete riady ako stvorené.
Dračí dvojčata (1992)
Skromná a úprimná zábava. Jackie ukázal, že aj zahrá čo-to.