Recenze (66)
Beyblade (2001) (seriál)
Vidím to jako včera, když jsem jako malý dítě vstával pomalu v pět hodin, jen proto abych viděl jak spolu bojují v areně "káči".
Spring Breakers (2012)
Při sledování tohoto skvostu jsem nabyl dojmu, že pan režisér asi nikdy neviděl ženské kozy a natočením tohohle filmu si to pravděpodobně kompenzuje. Na tom by asi nebylo nic špatného, kdyby se film skládal z něčeho jiného než ze zpomalených záběrů na těla silikonových barbínek a neuvěřitelně otravné hudby.
Zpráva o Europě (2013)
Neuvěřitelně nudný pseudodokument s nesympatickými herci.
Invaze zombie nácků (2012)
Zombíci nacisti, robohitler, živý dr. Mengele, kosmická loď, lasery, stahování z kůže? "Proč ne!", řekli si hlavy chytrý v Asylu a natočili tenhle majstrštyk.
Jurské komando (2008)
Jeden z těch lepší filmů od Asylum, k dobru má navíc, že je vcelku krátký.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Takhle jsem se dlouho nenasmál u americký teen komedie.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Dopravní letadlo sežráno megažralokem ve výšce 8000m se jen tak nevidí.
Tísňová linka (2013)
Takhle si představuji pořádný thriler, napětí se dá krájet a navíc, na konci nejsou žádný stupidní americký řeči o tom, jak si zloduch zaslouží spravedlivý soud!
Pink Floyd: Živě v Pompejích (1972)
Nejlepší živý koncert bez publika.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Jsem v polovině první řady a musím říct, že tolik blábolů pohromadě jsem hodně dlouho neviděl. Počínaje lékařem-fyzikem-biologem-chemikem-vynálezcem teleportačního přístroje, který byl navíc zavřen 17 let v blázinci, což je hlavní pomocník blonďaté superagentky FBI, která má odhalit celosvětové spiknutí. Všemu tomu šefuje, jako v každém americkém seriálu drsný černý šéf. Navíc se v každém díle pod snůškou pseudovědeckých keců, který nemají žádný smysl a mají v divákovi vyvolat pocit, že nás vlastně tvůrci vůbec nevoděj za nos, objeví nějaký supervynález.