Recenze (66)
Luxus na talíři (2016) (pořad)
Parádní kulinářská šou u které pořád nevím, jestli to je myšleno vážně a nebo to je parodie.
Kmeny - Rap (2015) (epizoda)
Nuda, vypnuto po sedmi minutách.
Kmeny - Hooligans (2015) (epizoda)
Prvních 90 procent filmu mě utvrdilo, že fotbal je opravdu sport pro Ynteligenty. Zbytek filmu, kde se dvě bandy opičáků řežou hlava nehlava, byl celkem sranda - za to bod nahoru.
Kmeny - Straight edge (2015) (epizoda)
Po shlédnutí se mi vybaví půlhodina koukání na tři divný rozumbrady a poslouchání jejich "neomylných" pravd. Což by se dalo shrnout tak do minutového videa. Za mě palec dolů.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Neuvěřitelná zhůvěřilost. Zhlédnuta první polovina filmu s přestávkami - druhou jsem musel přeskákat, protože ten explicitně násilný a odporný materiál se prostě zkouknout nedal.
Špióni jako my (1985)
Bod navíc za Chevy Chase za mlada.
Ona (2013)
Neskutečně nudný film, několik dní trvalo než jsem ho celý přelouskal. Nechtěl jsem si prostřelit při sledování filmu hlavu - to se nedá říct. Další případ, že romantický film není můj šálek čaje.
Banshee (2013) (seriál)
Nebýt neskutečně pitomých milostných dialogů, byl by to i docela obstojný seriál. Bohužel pro mě spadl do průměru.
iZombie (2015) (seriál)
Oddychový seriál, který si na nic nehraje a navíc se sexy zombicí, která má ráda lidské mozky.
Noc oživlých protinožců (2014)
Jedna z nejlepších zombie vyvražďovaček, co jsem kdy viděl.