Recenze (278)
Vánoční polibek (2011) (TV film)
Mám slabost pro vánoční příběhy, ale tohleto přehnali. Hlavní "hrdina", co se stále snažil vypadat jako dumající, vypadal slušně řečeno jako Ken, ale dá se to říci i výstižněji...
Mupeti (2011)
to už je snad lepší Teletabies :-)
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Už ani ta animace nestojí za nic, postavy ošklivé (zvlášť opice a kočka), scénář naprosto pitomý, důvtipu postrádající. Přestože v animáku snesu hodně, tato reklamní kampaň na prodej všech těch produktů okolo akorát kazí vkus našim dětem.
Město ztracených dětí (1995)
Definitivně se pro mne Jeunetův styl stává zklamáním. Nejsem zrovna fanda Sci.fi, navíc se mi nelíbí Dominique Pinon, který byl přemnožen.... Amélie je skvost, ale Galimatyáš byl guláš a toto už na mne bylo moc. Po dlouhé době jsem film již před půlí vypla.
Posluhovačka (2002)
Ach jo, že jsem neposlechla uživatele Mattesz :-(, ptákovina ptákovin
Leonardův deník (1972)
Fakt jsem na to dokoukala jen ze slušnosti, tu dobu si pamatuji jen z vyprávění a bohužel jsem se v žádné scéně nechytla, takže nuda.
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
níž už jít snad nelze!
Talkshow Jana Saudka (2009) (pořad)
se mi snad zdá!