Recenze (50)
Vyproštění (2020)
Akční nářez, kde si Thor hraje na Johna Wicka. A vůbec to není špatné
Gentlemani (2019)
starý dobrý Ritchie. Farrell jako kouč je famózní. No a scéna s prasetem, pecka :D
Godzilla II Král monster (2019)
Jasně, je to místy nelogické, místy pitomé. Ale od tohohle typu filmu přeci nečekáte příběh na oscara. Chcete vidět akci a jak se mydlí všemožná přerostlá monstra. A toho si tady užijete až až. Ten malý chlapec ve mě chrochtal blahem :) Má to potitulkovou scénu...
Joker (2019)
pecka! Ještě uvidíme s čím se vytasí epizoda IX, ale vidím to na můj top film letošního roku
Kořist (2019)
Příjemná jednohubka. Kdo má rád krokodýlí horory, tak tenhle je z těch podařenějších kousků.
Noční můry z temnot (2019)
Už dlouho mi hlavní herci nebyli takhle strašně nesympatičtí...
Premiér (2019) (seriál)
i čerstvě vytlačené hovno Jaromíra Soukupa má na světě, alespoň chvilku, větší smysl než tenhle bizár
Rambo: Poslední krev (2019)
jestli jsem 4. dílu dal 4 hvězdy, zde musím minimálně stejně, protože se mi pětka fakt upřímně líbila. Je to za léta násilí a válek psychicky poznamenaný, ale stále nekompromisní Rambo, a rozhodně není pravda, že by ve filmu byla akce jen posledních 30 minut. Akce tu je, průběžně dávkovaná a vrcholí v masakrózním finále. A taky si myslím, že jsme dostali toho nejdrsnějšího a nejbrutálnějšího Johna ze všech dílů.
Roztříštění (2019)
jako jo, bavilo. Parádní jednohubka.
Řbitov zviřátek (2019)
za mě lepší než osmdesátková klasika. Líbilo se mi, že film jde vlastní cestou a slepě nekopíruje originál. Konec je libovej, he he. 7/10 \,,/