Recenze (555)
Osudový dotek (2004)
výborné sci fi, milujem temy o cestovani v case. skoda nepodarenych pokracovani 90%
Podfu(c)k (2000)
Film som videl asi 10 rokov po jeho vzniku a uznavam ze ide o kultovy snimok. Ocaril ma najma ten akcent ktory dal film charakteristicky punc. Vo filme je vela zaujimavych postav. vyborny Pitt , jedna z jeho pre mna najoblubenejsich roli. 91%
P.S. Miluji Tě (2007)
Originálny film , velmi pekny, ustredná dvojica nadmieru sympaticka. 91%
Návrat do budoucnosti III (1990)
dôstojné zakončenie trilogie 90%
Návrat do budoucnosti II (1989)
bezpochyby najlepší diel z trilogie 92%
Návrat do budoucnosti (1985)
pre niekoho je možno naj scifi trilogia Matrix alebo Star wars ale pre mňa je to práve tento snímok. Nezabudnuteľný Fox !!! 91%
Kult hákového kříže (1998)
Rasizmus sa mi prieči ale toto je najlepší film z pohľadom naň. 90%
Na východ od ráje (1955)
Dean je Legenda 91%
Kluci nepláčou (1999)
Hilary a jej najlepsi film. Zaujimavy pohlad do duse transsexuala. 91%
Requiem za sen (2000)
Skvelý film o ľuďoch ktorí sa uberajú opačným smerom ako by mali. 91%