Recenze (326)
Batman (2022)
Má to parádní filmařské kvality...a mohl z toho být skvělý film kdyby se prostříhaly ty tři hodiny materiálu, přidalo více motivací, více Wayna, zlepšit akci a zalidnit Gotham aby to vypadalo, že o něco jde a že v něm nežije jen asi 50 lidí. Umouněných 7,5/10 Jo a Reevesovi někdo mohl říct, že Vránu už natočili skoro před třiceti lety.
Poslední šance (2021)
Když se střílí a postavy drží hubu, neboť to co si říkají zní jak z Airsoft srazu, tak je to fajn. 6/10
Bod varu (2021)
Do 3/4 filmu bych dal i 5*...pak se trochu ubere plyn, i tak je to parádní žánrovka se skvělou kamerou. 8/10
Romeo a Julie (1996)
Moderní Romeo a Julie je vizuální a střihová pecka, která ovšem nemusí sednout každému. Mě zrovna ano a hlavní slovo u mě má český dabing, ten posunuje toto dílo o kousek dál. Pak mu dokážu odpustit i v některých chvílích až ubíjející hyperstylizovanost. 8,5/10
K zemi hleď! (2021)
Dámy, pánové, já Vám přeji příjemný konec světa :D 8/10
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Magnusek je jeden z důvodů proč se silnější trojka překlopí ve čtyři hvězdy. 7-/10
Kovboj Bebop: Lovec odměn - Kovbojský gospel (2021) (epizoda)
Jedna z nejlepších epizod zklamává proti originálu na všech frontách a k tomu je značně vyprázdněná. Plusem je casting a dialogy, bohužel atmosféra je ta tam. Smutné... 5,5/10
Duna (2021)
Soubor opulentních, záběrů. Což je dobrý, ale stačílo mi to tak na 30 minut, bohužel další dvě a půl hodiny se to nijak nezmění a já se dost nudím. Raději bych si první díl prohlédl jako velkoformátovou obrázkovou knížku a šel do kina až na druhej díl, kde bude ten velkej námrd na kterej se celou dobu čeká. Lynchova verze je v tuto chvíli mnohem a mnohem zábavnější. 6/10 Zííííív.
Cesta za smířením (2021)
Solidní zábava s pár hluchými místy a parádním gore jak je u Wirkoly zvykem, kterou si hlavně Noomi Rapace velmi užívá. 7,5/10
Y: Poslední z mužů - Bude svět laskavý (2021) (epizoda)
Druhá epizoda je kruté vystřízlivění, zpátky na zem a místo dějové spjatosti s komiksem tu máme neprobádané kalné vody. 6,5/10