Poslední recenze (41)
Brickleberry (2012) (seriál)
Topka mezi nekorektními animáky
Modlit se, poslouchat, neodmlouvat (2022) (seriál)
Už jsem toho o různých sektách apod. četla a viděla hodně, ale vždycky ti lidi přišli původně z vnějšího světa a nebo do něj aspoň občas chodili. I amišové vědí, co je policie, i když to považují za něco špatného. Ale narodit se do toho a po x let nevidět "nevěřícího," nevědět, kdo je prezidentem USA anebo neznát policii je fakt psycho.
Tin & Tina (2023)
Boha, to zas byla kokotina. Pěkně mě to nasralo, byly tam tři věci, co fakt nesnáším a v hororech z nějakého důvodu bývají často, a to pitomé náboženství, debilní děcka a kreténský, ignorantský manžel. I ta baba byla nakonec pěkná kráva a dost mě srala. Ne, díky. Dvě hvězdy ta to, že to zpočátku vypadalo zajímavě.