Recenze (304)
Tajnosti a lži (1996)
Výborný psychologický film,kde se po mnoha letech setkají matka s dcerou
Trávníkář (1992)
Sice to má být podle povídky Stephena Kinga,je to ale v podstatě úplně o něčem jiném
Cheyennský klub (1970)
Co dělat když zdědíte nevěstinec
Vražda v Orient expresu (1974)
Přesně jako knižní předloha.Kdo je vrah?Hádejte!
Ruský dům (1990)
Ani do knihy jsem se nějak nemohl začíst,no a pak z toho natočit dobrý film moc nejde,je to nuda,špionážní thrillery umí psát jedině Frederick Forsythe
Za zvuků hudby (1965)
Nádherný film!
Báječná léta pod psa (1997)
Jeden z dobrých filmových přepisů knih
Nejkrásnější věk (1968)
V podobném duchu jako o rodině Homolkových,trochu slabší
Šakalí léta (1993)
Výborný Josef Abrhám
Ukradli torzo Jupitera (1980)
Volné pokračování filmu Něžné kuře,který byl především kriminálkou,tohle je bláznivá komedie