Recenze (666)
Titanic (1997)
Omlouvám se Cameronovi, že jsem v žebříčku největších filmů historie dosadil na první místo druhé Transformers. Omyl. Titanic je totiž na prvním místě naprosto nepotopitelný... a také mistrovský v každém ohledu.
Matrix Reloaded (2003)
Ty čtyři jsou dost na hraně, poněvadž ta nezáživná hromada keců o podstatě, příčině, podstatě příčiny nebo nedej Bože příčině podstaty je místy vážně ubíjející. Naštěstí je tu opět neuvěřitelná akce (lepší než v jedničce) plná kvanta nápadů a vybroušeného elektra (Neovu bitku v muzeu tesat do kamene, jedna z nejlepších akčních scén ever). Právě ní vděčím za to, že jsem chvilkama vážně doslova slintal na obrazovku a nemusel tak zažít svou sestru - zvracející, spící v přímém přenosu.
Plnou parou vzad! (2002)
Asi takhle - je dost dobře možné, že takový Uwe Boll je schopen natočit ještě něco technicky nebo herecky horšího, než toto - ALE! Ještě nikdy jsem neviděl snímek, který by mě svou ideou, nucenými a neuvěřitelně trapnými situacemi tak urážel, až jsem myslel, že mě chce někdo zabít. Nejhorší film mého života.
Já, robot (2004)
V blockbusterovém rámci Asimovova předloha jinak (a lépe) zfilmovat nešla. Já, robot za těch šest let nezestárnul ani o vteřinu a stále snese ty nejpřísnější měřítka, Will má navíc snad nejvíc cool roli svého života. Proyas je bůh a akční scény v jeho podání snesou srovnání s Cameronem v nejlepší formě.
Sexbomba od vedle (2004)
The juice is worth the squeeze. Kašlu na to, po pátém shlédnutí zvyšuju na čistých pět. TGND je totiž pokaždé lepší a lepší a nebezpečně se sápe po aboslutním hodnocení. Díky chytrému a vtipnému (nikoli samoúčelně vulgárnímu) scénáři, výborným hercům a krásné Elishe je budoucím etalonem romantických komedií.
Let číslo 93 (2006)
Formálně i obsahově bezchybné, emocionálně naprosto strhující.