Recenze (163)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Škoda nevyužitého potenciálu Electra, protože pokud by měl více prostoru a mohl se pořádně rozjet, dal bych s určitostí o hvězdičku více...
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Nadšení se nekoná. Tolik jsem si přál, aby byl třetí díl vrcholem všeho a ono to tak není. Nevidím jediný důvod, proč nahrazovat akční hereckou elitu omladinou, která se hodí maximálně do mexické telenovely, proč do akčňáku pro chlapáky zase nacpat rádoby drsnou slečínku, která mě neskutečně iritovala, proč to nemohl být totální výplach jako předchozí dva díly, proč? Málo Arnieho, málo Jeta Li, málo vtipu (Snipesova poznámka ohledně arestu za daně nestačí), málo všeho. Alespoň ten Mel to zvedá.
Na hraně zítřka (2014)
Opět velmi příjemné překvapení. Překvapení především díky Tomovi. Nemůžu si pomoct, ale jemu to sci-fi prostě sluší. Započal to Minority report, pokračoval Válkou světů, Nevědomím a teď tu máme zase další lahůdku Na hraně zítřka. Film mě neskutečně bavil, o tom nemůže být pochyb, vtipnější už to mohlo být jen steží, ale ze všeho nejvíc jsem si užíval Toma. Na stará kolena začíná hrát jako z partesu. Takže jen tak dál...
Godzilla (2014)
Už chápu některé posměšné reakce, protože ta Godzilla, to je tedy děs. Absolutně jsem neměl žádný pocit strachu nebo úzkosti, jak sliboval trailer. A vrchol všeho jsou monstra, se kterými Godzilla bojuje. Zkrátka Cloverfield vede. P.S. Bryan Cranston a jeho přehrávání bylo k nevydržení!
Red 2 (2013)
Jestli jednička ode mě dostala 2*, tak dvojka je za jednu. Nudnější, rádoby vtipnou "akční" komedii jsem za poslední dobu opravdu neviděl. Takže pokud, nedej Bože, bude trojka, velmi rád se jí obloukem vyhnu.
Atlas mraků (2012)
Obrovské zklamání. Už dlouho jsem neviděl film, který by ve mně zanechal tolik negativních pocitů. Kde je ten vizionářský pohled Wachowských, se kterým započali filmovou revoluci? Bohužel, sestupná tendence kvalit jejich snímků je zřejmá. Atlas mraků je toho příkladem. A už teď se bojím, jak dopadne Jupiter Ascending.
Robocop (2014)
Padilha se s Robocopem pokusil jít podobnou cestou jako Nolan u Batmana, výsledek má však opačný efekt. Rádoby realističtější vzhled na mě působil skoro směšně a rozhodně tomu nepomohly ani nijak extra povedené efekty. Film neoplývá ani akcí ani humorem, postrádá snad vše, za co by si měl zasloužit lepší hodnocení. Remake se nepovedl a Robocopa nezachránilo ani takové hvězdé obsazení, jaké má.
Roming (2007)
Jen a jen za Labudu...jinak odpad víc než jistý
Méďa (2012)
No nevím nevím. Sice jsem se několikrát docela dobře zasmál, viz. scéna seznamování v supermarketu, ale víc než tři si Ted asi nezaslouží. Medvídek za pět, bezchybný, Mark 4 a Mila odpad... takže jednoznačný průměr. P.S. Flash je cooool, A aaa
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Podprůměrné herecké výkony, nesympatičtí herci a nic extra mysteriózního či tajemného.