Recenze (17)
Auta 3 (2017)
Pořád čekám na pokračování, ve kterém se emancipuje utlačovaná dělnická třída vysokozdvižných vozíků.
Fantastická čtyřka (2015)
Nepochopím, proč se takového filmy točí. Kdyby ty peníze raději dali na výzkum rakoviny nebo něco...
Amélie z Montmartru (2001)
Jak říkala manželka - první hipsterský film?
Píseň moře (2014)
Nemůžu jinak. Příjemné osvěžení po triviálních 3D pixarovkách.
Brendan a tajemství Kellsu (2009)
Zatím nejlepší animovaný film, co jsem viděl. Ale přiznávám, že mám velkou slabost pro Irsko :).
Křížová cesta (2014)
Nedokážu si představit, že by v tradiční katolické rodině byl muž takový přizdisráč.
Gravitace (2013)
Film krásně ukazuje, proč musí být uživatelská rozhraní vesmírných lodí a modulů intuitivní.
Interstellar (2014)
Mě to zase tak neuchvátilo. Klasický americký doják v kulisách Gravitace. A to mám sci-fi rád. Ale roboti si zaslouží hvězdičku sami o sobě :).
Je muž, který je vysoký, šťastný? (2013)
I mně jako ajťákovi - co se s Chomského hierarchií gramatik setkal jen na několika stránkách ve skriptech - byl film celkem srozumitelný a našel jsem v něm mnoho inspirace. A u animací jsem se dvakrát nebo třikrát upřímně zasmál :).
Grandhotel Budapešť (2014)
U sledování jsem si párkrát vzpomněl na Anglického krále. A perfektní soundtrack.