Recenze (51)
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Dvě hvězdy za sympaticky tupého Rumla a jeho protipol Ebena. Ostatní spíš podprůměr - podprůměrnosti kraluje tupý, namachrovaný a standartně nesympatický neherec Prachař... Stačilo vidět jednou a to ještě jako kulisu...
Přání k mání (2017)
Odpad, který není ani na jedno použití - toto jsem nevydržel ani do poloviny...
Hrátky s čertem (1956)
Celá sekvence ze Strašidelnýho mlýna je jednoduše úžasná.. :-D Celý zbytek opravdu dobrý, ale toto je mé nejoblíbenější...
Nebezpečné hry (1998)
Jeden z mnoha brakových škvárů americké produkce - nekoukatelné...
Angelika, markýza andělů (1964)
Neskutečná slaďárna, ale...myslím, že ikona veškerých romantických filmů...
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Je to na 3 hvědy, ale natruc dávám i 4. A ten truc je navzdory všem těm škarohlídům, pro které toto asi není dost in, dost naafektované a dostatečně natažené do nepřirozena....
Krejzovi - Množení králíků (2018) (epizoda)
Jedním slovem sračka. slušněji se hodnotit nedá..
Veselé Velikonoce (1984)
Viděno mnohokrát a určitě ještě bude viděno - jeden z nejlepších Belmondovo filmů.. Belmondo v podstatě sám obstará celý film za asistence dvou krásných žen - no pohodovka, která neomrzí..
Šifra mistra Leonarda (2006)
Mám rád příběhy, které balancují na hraně fikce a skutečnosti.. Vlastně, co je skutečnost? I mnoho z vědních oborů se ukázalo jako omyl a lecos z "konspirací" se ukazuje reálným... ;-)
Kamarád do deště (1988)
Veksl, ěmelina, podvody, šamponci - svět, který jsen jako dítko metalu nikdy nesnášel a zůstalo mi dodnes.. Film ale ujde - rozhodně neurazí...