Recenze (2 747)
Forsaken (2016)
Další opravdu píčovina, po 15 minutách jsem to vypnul. Nenávidím amatérské nízkorozpočtové filmy, které točí SOCKY!
The Hive (2015)
Po 20 minutách - STOP a výmaz. To byla prostě kokotina na n-tou
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Dvojka trapná a nudná!
Pátá vlna (2016)
Mám rád katastrofické filmy, škoda jen, že tady se katastrofické scény jen mihnou a jsou spíše jen minutovou záležitostí. Dávám 50%
III (2015)
BLBOST - což se dalo od ruského filmu čekat!
Pan Selfridge (2013) (seriál)
Skvělý seriál!
Bhópál: Modlitba za déšť (2014)
V ČR bych raději pobíral podporu, než pracoval v takové firmě. V Bópálu bych se zastřelil.
Satan přichází - Šelma povstává (2016) (epizoda)
Bla, bla , bla - kecy o hovně. S filmem Damien to nemá nic společného :-(
Slasher (2016) (seriál)
Zatím 4*, uvidíme... SLASHER 3 - Udělal jsem si maratón, všech 8 dílů najednou a dávám 80%. Je to takový gay SLASHER 🤣 Sice je šílené sledovat ty časy, před rokem, před 20lety, před deseti měsíci, nyní, před rokem, nyní, před rokem, nyní..... To je na provaz 🤣 Ale vraždy skvělé! ✳️✳️✳️✳️
Švadlena (2015)
Pěkný film a to říkám málokdy :-)