Recenze (2 753)
The Shed (2019)
O špindírovi, který se nemyje, spí v tom, v čem chodí do školy, prostě smraďoch.... A tak se nemůžeme divit, že se na něho nalepí upír.
Scarecrows (2017)
Očekával jsem více, než jen zašité huby a hřebíky. A ani jsem nepochopil, co se vlastně stalo farmářově manželce? Nuda.
Pojď za tátou (2019)
Opravdu stupidní film! A vlastně i o ničem! Naprostá ztráta času!
Jumanji: Další level (2019)
Už né tak vtipné a k tomu ti senilní dědci. A to loučení s koněm na konci, trapné...
Crocodile Island (2020)
Hezké barvy, krásná příroda a pavouci mne pobavili :-) 30%
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
Podobný pořad už několik let sleduji na polské televizi TVN - Kuchenne Rewolucje, kde Magda Gessler přijede do restaurace, zhodnotí jídlo. Když je hnusné, křičí a házi talířem. Pak jde zkontrolovat čistotu a vždycky řve, ale tak, že se zaměstnanci rozbrečí. Pohlreich pustil zaměstnancům špínu na videu a ti se smáli. Magda v PL je naučí vařit, přestaví jim restauraci, pozve bandu lidí na degustaci, ale hlavně, zhruba za měsíc se v restauraci opět objeví a všechny jídla jim zhodnotí. Na konci řekne, zda restauraci doporučuje, či nikoliv. A to je to největší napětí! V Superšéfu, si sekundové hodnocení natočili sami majitelé a ke všemu, se to objevilo jen jako součást titulků na konci. Prostě je to ODVAR a NUDA!
Mine 9 (2019)
Tuto práci bych nedělal ani za milión. Ale jak řekl jeden horník na konci filmu: "je to jeho svobodná volba". Co se týče filmu, nic extra. 30%
Barva z vesmíru (2019)
Dvouhodinová megasračka s amatérskými triky. Nicolas Cage je už hovno Hollywoodu. 💩💩💩💩💩
My Soul to Keep (2019)
Pro děti ze základky ideální film. Pro ty starší, je to naprostá nudná hovadina a ztráta času. Z bubáka ve sklepě se fakt neposeru. 💩💩💩💩💩
Sexuální výchova - Epizoda 8 (2020) (epizoda)
Já chci třetí řadu a hned, nevydržím do ledna 2021 :-)