Recenze (56)
Poslední motýl (1990)
pro člověka, co má děti, je to nepředstavitelně silné...
Bába z ledu (2017)
člověčina.... jo...
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
jedním slovem - ČLOVĚČINA
Láska nebeská (2003)
tož nevím, asi si to pustím někdy ještě jednou, jestli jsem časem nevyměkla
Arirang (2011)
kime, tak tohle ti fuckt nežeru, sorry.
Funny Games (1997)
děti by umírat neměly... ani ve filmu. asi si to beru moc osobně, ale jako matka tří dětí je toto pro mne tabu. přesto dávám čtyři *
V horách (1956)
sice si nepamatuji dobu, kdy se navazovalo na lano klasicky, nebyly slaňovací osmy a sedací úvazky, ale vím, že uvázat se lanem okolo pasu je blbost. stejně jako někoho jistit a neuvázat se ke skobě, stromu, výčnělku,... a tak. když pominu tyto bezvýznamné technické detaily, tak ani děj a naivní zpracování to u mne nezachránilo...
Tango (1998)
drama až do konce... asi největší vizuál ze všech Saurových filmů. pro mne jako fotografa vrcholný estetický zážitek umocněný skvělou hudbou a fenomenálním tancem
Teorie tygra (2016)
zasmála jsem se, oddechla jsem si po dlouhém pracovním dni... a to je asi tak všechno. nevěřím, že takové ženy opravdu existují a co víc, že existují i takoví muži. no ale nám samostatným holkám, co vychovávají tři potomky samy a chlapa mají jen pro zábavu o víkendu se to mluví :) dvě hvězdičky s odřenými špičkami a jednu poctivou za Jiříka
Trhák (1980)
asi jsem trochu trh lááá, ale nemohu jinak, buď to miluješ, nebo nenávidíš :p