Recenze (215)
A Day with the Meatball (2002)
Kratas o chrochtajicim psovi, ktereho Sandler vyzene na mestske trampoty.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
I v prumerne epizode bylo vice tajemna a napeti, navic absance prakticky jakehokoliv nadprirozena jeste vic oddaluje spojitost s puvodnim serialem. Akce je pomalu a celkove vyvrcholeni je pak vyreseno jedinym uderem. Na to jak bylo kolem vzkriseni tohohle kultu humbuku jde o hodne slaby odvar.
Alenka v říši divů (2010)
Nečekaně dobré.
Avatar (2009)
Kačer Donald povečeřel a šel pást. Tak a teď už tady zaznělo úplně všechno.
Babel (2006)
Kde se vzal tu se vzal. Vyborne, vyvazene dilko, ktere doplaci na datum uvedeni do kin, v boji s vetsimi kalibry se na nej jaksi pozapomnelo. Bredak nam nejak zestarnul, i tak se drzi sveho standartu, i kdyz o tohle zde vubec nejde.
Benga v záloze (2010)
Absolutni spokojenost, kazda veta je k posrani vtipna a cely koncept hlasek a narazek je dokonaly. Pomalu jsem nad Willem lamal hul, ale Other guys je pro me komedie roku.
Bez soucitu (2010)
Travolta dokaze prebehnout most rychleji nez volvo, co ty na to Chucku Norrisi?
Bílá smrt (2009)
Ach Kate, ty sladka broskvicko, co ti to udelali?
Birdman (2014)
Pure joy. NYC že tén!
Boj o patent (2008)
Ackoliv nebo prave proto, ze jde o pravdivy pribeh, chybi mu stava. Radi byste drzeli palce zarputilemu vynalezci v boji proti chamtivemu gigantu, zabrzdene tempo to ale nedovoluje. V momente kdy na scenu prichazi Alan Alda coby zkuseny pravnik svita na lepsi casy, konecne se rozjede poradna