Oblíbené seriály (9)
Stranger Things (2016)
Tohle jsme my (2016)
Lucifer (2016)
Lucifer je jedním z mých nejoblíbenějších odpočinkových seriálů. Skvělý humor, slušné zápletky, velmi sympatické postavy, vynikající herecké výkony, spoustu silných emocionálních scén a fantastický soundtrack. To vše na tomhle seriálu zbožňuji. Co bych vytknul je malé zapojení nadpřirozena, některé zbytečně natáhnuté série (zejména pak 3. a 5. na to dost trpí), a pak některé vyloženě hlouposti, spolu se zbytečným oslabování Lucifera. Na závěr ještě musím pochválit hodně silné a hořkosladké zakončení seriálu, které i přes své chybky patří mezi ty nejlepší jaké jsem viděl. 1. série 4,5*__ 2. série 5*__ 3. série 4*__ 4. série 5*__ 5. série 4/3*__ 6. série 4,5*
Banshee (2013)
Hej lidi... do města přijel novej Šerif ! ;))