Poslední recenze (3)
Strážci Galaxie (2014)
Ajta krajta, dalsi vtipnej kocourek. Byla to parada od zacatku do skoro konce. Vtipky prvotridni a hudba bozi. Ten zacatek si poustim porad na dobrou naladu :D.
Green Lantern (2011)
Je to kocourek. Mam rada tyhle vtipny hrdiny, navic kdyz se na ne da koukat a koukat se da i na film, hlavne na efekty, akorat padouch je nejak malo padouch. Prvni polovine filmu davam 5 a druhy 3..
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Jsem z toho taková rozněžnělá, romantika v jiným kabátě. Všechno je tam tak báječně ujetý, herecký výkony divně dobrý jen se člověk musí trochu prokousat tím krátkým (ale zdlouhavým) začátkem. Carrey není můj oblíbený herec, ale tady mi nevadil.
Poslední deníček (1)
Jen taková malá poznámka
Nechápu, proč někdo hodnotí sci-fi, když sci-fi nesnáší ...