Recenze (155)
JONAS (2009) (seriál)
To je horší než odpad - jen chvástání blbečků!
Columbo (1971) (seriál)
Mě to moc nebavilo.
Ve stínu Beethovena (2006)
Pěkné, ale na 4 hvězdičky to opravdu nemá.
Avatar (2009)
Nevím co na tom kdo má. Mě to připadá obyčejný animák s obyčejným filmem v jednom. Chápu, že to byl 1. 3D film a všichni z toho byli paf, ale v 2D teda nic moc. ANi jsem se na to nedíval celý.
Horákovi (2006) (seriál)
Jeden z lepších českých seriálů. Samozřejmě že všechno je lepší než nějaký VKV a Ordinace!
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Ujde to, ale ta herečka to celý kazí! Navíc jak může archeolog mít tak skvělou kondici?
Rio (2011)
Soundtrack bylo asi to nejlepší na fimu. Animace taky ušla. Ale příběh .. tak s tím na mě raději nechoďte!
Maniac (2011)
Zajímavé, proč ne? Kid Cudi je úžasný zpěvák i herec!
Síta zpívá blues (2008)
Zajímavá animace i příběh. Nedivím se přítelovi autorky tohoto snímku, že ji opustil. Myslím si, že je trochu troufalost se přirovnávat k Sítě. Síta byla o hodně hezčí.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Úžasné!!!