Recenze (10)
Děsnej doják (2006)
Strašne nesympatický herci, tento film nezachránia ani občasné vtipy..Bléé
Let 93 (2006) (TV film)
Film som síce nevidel, ale myslím, že viem o čom bol. O hrdinstve všetkých amerických pasažierov, ktorým sa však nepodarilo zmeniť osud. Propaganda naživo, priatelia ;)
Diktátor (2012)
Je až smutné, že všetko, čo pri monológu o demokracií vymenoval Aladdin ako nedostatok USA, vlastne v USA dávno funguje / napr. všetko bohatstvo a privilégia pre možno 1% obyvateľov, zatykanie bez dôkazov a pod./ a práve pre takéto filmy si to vedšina ľudí z gauča nikdy neuvedomia, resp, až ked bude neskoro. Vtipy sú tiež nastavené tak, aby ich konzumenti rýchlo pochopili, a Baron Cohen už v podstate nemá čím prekvapiť.
Den nezávislosti (1996)
dal som jednu hviezdu.. prečo? napriek tej tragickosti - ooo sám americký prezident nas ide zachrániť :D vlastne nie, nas nie, ale Američanov, takže letí v Migu na mimožemšťanov :DD napriek tomu sa ten vtipný film dal dopozerať.. možno by bol aj lepší, keby sa na inváziu pozeral z globálneho hľadiska a.. a.. proste nejak tak... vyvesme americkú vlajku, zaspievajme hymnu a budme radi, že tu máme krajinu, ktorá nas zbaví všetkeho zleho :) :DD
Lví král (1994)
Ako malý som čítal obrázkovú knihu o Leviom kráľovi a film ma omnoho neskôr určiťe nesklamal. Určiťe k tomu napomohol aj soundtrack Eltona Johna, ktorého síce nepočúvam ale túto pesničku si rád vypočujem. Už nech prídu Vianoce a znovu to zaradia do programu.
Pan Včelka (2007)
Nápad natočiť film, kde sa nemé zvieratá pre voľakú zamienku rozhodnú prehovoriť ku človeku, tu už bol x-krát. Veľké plus u mňa boli scény na súde avšak pokazil to ten nešťastný záver, kde tisícky včiel zastavili lietadlo.. Je to rozpravka, OK , ale čo je moc, je moc..
Donnie Darko (2001)
Donnie Darko : Preco nosis ten blby kostym kralika? Frank: a preco nosis ten blby kostym cloveka?” Miestami dosť nepochopiteľný film, ktorý treba vidieť aj viac krát. Neodporúča sa teda podávať v televíznom podaní, najmä nie na Markíze / ak ho raz budú vysielať/, kedže by reklamy zabili celý film a hlavne jeho ohromný záver.
Rychlá rota (1989) (seriál)
Škoda, že polhodinové časťi tohto seriálu nezachovali všetky veci, ktoré mali v komixovej podobe.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Seriál nič moc /našťastie nemám možnosť ho pozerať/ a to málo, čo som videl z tohto ,,moderného vysávaču rozumu z hláv mladých ľudí´´ ma narozdiel od mojho vtedy 18 ročného kamaráta nezaujalo. 1* za Miley :D
Malí létající medvídci (1992) (seriál)
Dve hviezdičky len zato, že ma v dectve donútili zbierať tie ich samolepky do albumu :D