Recenze (245)
Perverzní průvodce ideologií (2012)
Nejvíc perverzní je akcent pana vypravěče, ale jinak dobrý :D
Matterhorn (2013)
Natočeno tak citlivě, že někdy srdce usedá. Profil čiré osamělosti, která hledá útěchu u svého bližního, je zde pedantický a neustále se snažící vycvičit z lidské bytosti svého domácího mazlíčka. Občas ale skrze slupku bohabojného suchara pronikne něco neobyčejně lidského. Občas absurdního, ale přesto lidského. Snímek o samotě, o chorobné pokoře k Bohu a lásce.
Blade Runner (1982)
Na první pohled je jasné, že je film vyjímečný. Ale je tak straaaaašně zdloooouhaaavý, že vás umrtví a hodí do deprese.
El columpio (1995)
Za všechny nevyřčené dialogy a za uhýbavé pohledy, křičím: "Ano! Takhle nějak!"
Internetový příběh (2010)
Knock knock... WHO'S THERE?
Kameňák 4 (2013)
Tak zase Troška na plátno vyzvracel to, co předtím v buznabaru požil se šéfredaktorem Blesku. Nejpříšernější výkony v dějinách české kinematografie doprovází dokonale neladící zvuk dětského piána s vybitými baterkami. Více než deset minut stopáže může vydržet snad jenom Kateřina Hrachovcová po lobotomii.
Sin City - město hříchu (2005)
Hříšné a zároveň morální. Panoptikum vnitřních démonů s rychlými soudy a kolty proklatě nízko u pasu. I vy se nejspíš na tu chvíli stanete odpadlíkem v mrazivém Sin City.
Rivalové (2013)
Řev motorů a smrad spálenýho asfaltu nebyl nikdy tak osobní.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Říkejte si, co chcete, vy brýlatí umaštění mamánci, ale tenhle film je moje srdeční záležitost a ještě slovo a praštím vás maketou světelného meče.
Auta (2006)
Naprostá klasika plná krutopřísnejch hlášek, postaviček, na kterých si smlsne dítě i dospělý a ta kreativita občas hraničí s genialitou. A důležitá věc - český dabing je zde těžce na úrovni.