Recenze (31)
Sinister (2012)
konečne som sa dočkala hororu, pri ktorom sa vyslovene bojím ;)
(Ne)zadaní (2013)
neviem prečo mi tento film nepríde ničím nový a zvláštny...
Láska nebeská (2003)
jednoznačne môj najobľúbenejší film...
Melancholie (2011)
najprv si pozriem hodnotenie- 71%. Potom pozriem herecké obsadenie a rozmýšľam, že to može byť celkom fajn film.... Keď som to zapla, tak som vydržala pár tých trápnych začiatočných scien... ale inak úplne oničom, hrozné, nepresné....
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
tvorcovia tohoto seriálu si stále postupne kopú vlastný hrob... najprv s odchodom Charlieho, ktorý tam bol nepopierateľne najlepší a teraz aj Angus.. KONEC, mali by to zrušiť, tu už nie je čo pozerať s Ashtonom je to úplne nasilu a prehnané... konec... tvorcovia prosím zrušiť to!
Panna nebo orel (2010)
ta čo už, celkom v pohode komédia s neprirodzeným zmyslom pre humor hlavnej hrdinky ale dobré na pozretie
Drž hubu! (2003)
podľa mňa parádna komédia, smiala som sa od začiatku do konca a zase sa raz ukázalo, že Gerard a Jean sú úžasní herci
Sirotčinec (2007)
Neviem či by som tomu dala také hodnotenie, aké to má...Niežeby to bolo oničom, ale polovičku filmu sa nič nedialo, sem-tam dajaká časť. Podľa mňa všetko bolo založené na efektoch a keby tam neboli tie zvuky, vôbec by som sa nebála. Ale vcelku sa to dalo pozrieť...
Mami, ožeň mě (2011) (pořad)
Je to síce vymieľačka mozgu, ale aspoň sa na tom zasmejem...
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Dalo sa to.... také na zasmiatie