Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Amélie z Montmartru (2001)
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Annie Hallová (1977)
Hodiny (2002)
Na dotek (2004)
Život je krásný (1997)
Jako zabít ptáčka (1962)
Pozemšťan (2007)
Holky z lepší společnosti (2003)
Nikdo jiný nemůže pochopit můj vztah k tomuto filmu, jen já - kdysi dítě, které se stalo ze dne na den dospělým. Vidím se v té malé holčičce a je mi nás obou líto.