Recenze (71)
Air Force One (1997)
Tak, zlé to není ale dobré taky ne. Nemusíte u toho vůbec přemýšlet a furt se tam něco děje. Prostě odpočinkové béčko.
Avengers (2012)
Výborný zážitek skvěle navazující na předešlé představení jednotlivých hrdinů. Po dlouhé době něco co předčilo mé očekávání. Trošku mě zklamal konec, který mohl být malinko lepší a třeba i odkazovat někam dál. Divákovi, který neviděl předcházející filmy to asi nebude moc dávat smysl . Ale i tak akce na úrovni.
Batman a Robin (1997)
Jedna hvězda Arnold, druhá Uma. Nic víc mě na tom nenadchlo.
Bláznivá střela (1988)
Asi nejlepší parodie jaká kdy vznikla. Leslie Nielsen vynikající.
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Z bláznivých komedii jsou Bláznivé střely asi ty nejlepší. Leslie Nielsen je prostě výborný. Jen škoda že takových " dobrých " komedií je nedostatkové množství.
Cartouche (1962)
Pro mě jedna z nejlepších Belmondovek.
Černá mamba (2011)
Vynikající podívaná, škoda jen, že je to tak krátké.
Dallas (1978) (seriál)
Těžko hodnotit. Snad jen Díky Bohu, že nevzniklo dílů jak v Tak jde čas.
Desperado (1995)
Film mého oblíbeného režiséra Roberta Rodrigéze do něhož skvěle zapadl v hlavní roli Antonio Banderas. Pro Banderase to podle mého názoru byl jeho nejlepší herecký výkon jaký kdy předvedl , který skvěle doplnila okouzlující Salma Hayek. Nemůžu opomenout scénu u baru s Quentinem Tarantinem - Super.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Ze spojení Spielberg x Lucas vzniklo něco úžasného. Pokud chcete dobrodružný film, nemůžete si vybrat líp.