Recenze (71)
Jurský svět (2015)
Myslel jsem, že se ten volný pád jurských parků už nikdy nezastaví a hle přece jen. Pro fanoušky jurského parku povinnost, pro nezaujatého diváka příjemné pokoukání ze vším co k tomu patří.
Kluk od vedle (2015)
V rámci možností na sobotní večer a navíc jako druhý film dobré. Jennifer jedna hvězda navíc.
12 let v řetězech (2013)
Jeden z nejlepších a emocemi nabitých filmů jaký jsem kdy viděl.
V cizí kůži (2011)
Po dlouhé době komedie, která mě hodně pobavila. Určitě doporučuji.
Na život a na smrt (2013)
Určitě nezklamalo. Jeden z těch lepších válečných filmů posledních let.
Vše je ztraceno (2013)
Výborný film z Redfordem, který naprosto splnil mé očekávání.
Světová válka Z (2013)
Super film. Takový mi tu dlouho chyběl. Jen výbuch granátu na palubě letadla a přežití jeho pádu mi ten zážitek trošku otrávil.
Země bez zákona (2012)
K dokonalosti tomu ještě něco malinko chybí ale i tak se jedná úžasný film.
Vyměřený čas (2011)
Určitě slušné sci-fi. Původní myšlenka dobrá, jen škoda, že né úplně dotažena do konce. Místo čtyř hvězd dávám nakonec tři a to díky jen hereckému obsazení.
Temný rytíř povstal (2012)
Lepší jak díl první a zároveň horší jak díl druhý. I tak nutno říci, že laťka je stále hodně vysoko. Určitě jeden z nejlepších filmů roku 2012.