Recenze (2 009)
Občan X (1995) (TV film)
Jeden z nejlepších televizních filmů.
Oběť zla (2007)
Průměrný, slušně natočený snímek který nepřekvapí. Být američan, nevyjíždím z města a pokud uvidím někoho zdegenerovaného, nebo fanaticky věřícího, beru nohy na ramena!:_)
Obhájce (2011)
Věrná adaptace Connelyho bestselleru. Výborný soudní thriller s uvěřitelným McConaugheym v hlavní roli.
Obchodník se smrtí (2005)
Natočené s ironickým nadhledem, výborné.
Obřad (2011)
Agitka Vatikánu, aneb jak mladý jinoch ke své víře přišel. Hopkins je dobrý, ale ani on nezachrání bezzubý horor, který se nevyhrabe z průměru. Pohled na moji výplatní pásku mě vyděsil daleko víc.
Ocelová pěst (2011)
Rocky/OverTheTop v moderním provedení. Rodinná podívaná, která ničím nepřekvapí, vizuelně ale nablýskaná jako kláda zoofila na ovčí farmě. Roboti jsou cool, rozhodně mě to bavilo víc než poslední transky.
Oculus (2013)
Těšil jsem se jak Pergnerová na perník a dostavilo se lehké zklamání. Ohraný námět ale docela zaujme zpracováním, přeskakování v čase bylo zmáknuté výborně a i když se s postupem času fear spíše vytrácí než stupňuje, bavilo mě to.
Očista (2013)
S postupujícím časem vyšumí zpočátku dobře budovaná atmosféra a film nemá čím překvapit. Škoda.
Očista: Anarchie (2014)
Proč ne, špatné to nebylo. Čas příjemně utekl, jako lobotomická zábava to docela fungovalo. Sice za dva dny zapomenu, ale nevadí.
Očista: Volební rok (2016)
Docela slušná antiintelektuální oddechovka. Grillo super a ta buchta z Lost je ultimátní MILFka.....