Recenze (2 009)
Symptom Pandorum (2009)
tohle je prostě můj šálek kávy. Vetřelec + Horizont události + Sunshine + Mrtvý vesmír. Film samozřejmě není bez chyb, ale já se tetelil blahem při jeho sledování:-)
Pařba ve Vegas (2009)
Ano, taky jsem si užil svých pár totálních "oken" a úletů, proto mě tento film velice bavil. Vtipné, i když klasicky filmově nadsazené.
Jen přes její mrtvolu (2008)
Nuda
Paranormal Activity (2007)
Něco podobného už tu bylo. Ale film splnil svůj účel - vystrašit diváka ajá víc nečekal a nežádal.70%
Vzhůru do oblak (2009)
Pixar ještě nikdy nezklamal. Dojemné i srandovní a více orientované na dospělého diváka. Je neuvěřitelné jak toto studio umí udržet svou vysoko nasazenou laťku.
Temný obraz (2006)
vizuálně velice zajímavé a správně paranoidní jak to má u Dicka být.
2012 (2009)
Klasická Emmerichovina šitá na veliké plátno, kupte si pocorn a vypněte mozky, zaručeně se budete bavit. Nic jiného snad ani nikdo čekat nemůže:-)
Náhradníci (2009)
Vykradené úspěšné scifi filmy, smíchané dohromady a podané v poněkud chaotickém, docela slušně natočeném snímku, kterému by více slušel nadhled.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Úplně zbytečný a nudný film natočený jen pro prachy. A diváci to sežerou.. Nad scénářem se mi chtělo plakat, nad hereckými výkony taky. Nuda, nuda, šeď, šeď.
G-FORCE (2009)
Transky musí být všude... zábavný filmeček pro děti.