Recenze (17)
Divergence (2014)
Není to špatný film. Musíte to brát jen jako film oprostit se dnešní dobou. Jinak mě zaujalo ohraničení města inspiraci vzali z radaru Duga ( datel)...
Malé dohazovačky (1995)
Tento film je super. Dobrá adaptace na knihu Luisa a Lotka. Ale tento film má 2 dabingy a popravdě dabing dělá hodně. Nejlepší dabing z roku 96 vtipnější, novější stojí za starou belu. Ten film tím novým naprosto shodily.....
Řachanda (2016)
No dávám 3 hvězdy za masky a kostýmy jinak jenda hvězda. Ale jinak "pohádka" natlučená hvězdami filmovích pláten nic moc. Zdlouhavé ze začátku nic neříkající film. Začal bavit cca 20 min před koncem.
Po zániku Země (2013)
Čekal sem něco trochu jiného. Nebylo to tak zlé, ale na 4 hvězdičky by to muselo mít trochu větší spád. Mě to přijde jako tuctové sci-fi. Nenadchne ani neurazí.
3Bobule (2020)
Veliké zklamání. Bobule 1 a 2 jsou dobré filmy, ale toto je nezajímavé, nehumorné. Možná to zapříčinila smrt pana Postráneckého.
Špindl 2 (2019)
Takže, tento film jsem dokoukal, dalo to práci, ale dokoukal. Kdyby se otrouhali zbytečné, kýčovité nebo amerikanistické scény tak z filmu zbude 30 minut. Několik scén kde vyskytl Navrátil byly celkem vtipné. Ale ten zbytek????? Jedna hvězda za umístění natáčení a jedna hvězda Navrátila.
Zakleté pírko (2019)
Jedna hvězda za prostředí toť vše. Muzika byla jak z nějakého B amerického akčního filmu. Prostříhanej film jako mizerný seriál.... No co dodat? Doby kdy byly Troškovy filmy na úrovni jsou dávno v tahu.....
Tunel smrti (2005)
Podle názvu a trileru to mělo celekem slušný potenciál, ale opak byl pravdou. Bylo to nudné, nudné a jo zapoměl jsem bylo to nudné!!!!!
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Seriál stajda všech srajd futrál. Neuvěřitelné že to má tolik příznivců přesně jako ulice.
Zoo (2022) (seriál)
Mělo to slušný potenciál ale zase průser jako u 99% seriálů kde kámen prcá cihlu..... Ono to asi už bez toho nejde.