Recenze (11)
Noc v New Yorku (2014)
Slušný debut Evansa, príjemný film no tu a tam boli slabšie miesta a celkovo tomu niečo chýbalo čo by tomu dodalo lepší dojem. 60%
iZombie (2015) (seriál)
Velice príjemné prekvapenie, pilot:90% snáď budú ďalšie epizódy na rovnakej úrovni.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Takmer dokonále, nebyť psycho blondíny okolo ktorej sa musí točiť celý svet a ktorá sa správa každú epizódu viac a viac nelogicky tak by to bol perfektný seriál.
Tokio ghoul - Season 1 (2014) (série)
Toto bola paráda, hlavne tá posledná časť. Ja chcem ešte!!
Utopia (2013) (seriál)
Ako fanúšik konšpiračných teórii nemám čo vytknúť, skvelý nápad, príbeh, všetko mi tam sedí.
Prvních 100 (2014) (seriál)
1.Séria:80% pozitívne prekvapenie, celkom slušný originálny príbeh.. 2. séria zatiaľ len úvodná epizóda: 50% snáď to nebude v ďalších epizódach také strašné..
Úsvit planety opic (2014)
Pravdupovediac celkom sklamanie pre mňa, prvá polovica filmu dobrá no postupne to bola čoraz väčšia a väčšia nuda. Príbehovo velká bieda oproti prvej časti, navyše nesympatické hlavné postavy ktoré mne teda vôbec nepasovali. Film pôsobý zaujímavejšie na "obale" ako v skutočnosti. Takže pre mňa taký priemer za dobrú prvú polovicu.
Camp X-ray (2014)
Nečakal som že ma to až tak chytí, priznávam že som čakal niečo iné ale sklamaný som určite nebol. Síce nemám moc rád filmy kde obkecajú 2 hodiny ale pri tomto mi to vôbec nevadilo. Taktiež velké plus pre Peymana Moaadiho ktorý zahral naozaj skvostne.
Černá listina (2013) (seriál)
Velké zklamanie, priemerný krimi seriál ktorý miestami pôsobí až velice okato a lacno, určite sa z toho dalo vyťažiť oveľa viac. Ale James Spader má môj obdiv úloha "super" zločinca mu sadla a aspoň on ťahá seriál zatial čo ostatný sa tvária ako by sa ich to ani netýkalo. A o to väčšia škoda že seriál má dobrý potenciál no nevyužitý.
Constantine (2014) (seriál)
Pilot: 60% dúfam že to bude lepšie v ďalších epizódach