Recenze (1 958)
1492: Dobytí ráje (1992)
Scott, Depardieu a hlavne Weaverová v udatnom (a nakoniec víťaznom) zápase proti mizernému, patetickému, otravne poučujúcemu scenáru.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Najlepšia novodobá gangsterka/kriminálka. Skvostný scenár, skvostný casting. Crowe mal byť minimálne nominovaný na Oscara.
RoboCop (1987)
Mám to radšej ako prvého Terminátora. Vážne.
Likvidátor (1996)
Ultimátne guilty pleasure. Pri každom ďalšom pozretí ma ten film baví viac a viac. Je blbý, samozrejme, ale takým tým sympatickým a zábavným spôsobom. Rozhodne najlepší Arnoldov film zo "slabého obdobia pred T3 comebackom".
Pravdivé lži (1994)
Najlepší Arnoldov film a najlepšia akčná komédia vôbec. A najlepšia bondovka, samozrejme. ;-) "Vzala si nějakýho nudnýho vola." Vola možno, nudného rozhodne nie.
Herkules v New Yorku (1970)
S demižónom slivovice a dobre naladenou partiou kamarátov päťhviezdičková komédia! ;-)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
To, že tento film nie je tu na čsfd v prvej cca dvadsiatke, nedokážem pochopiť. Dnes (7.2.08) som to videl znovu (asi desiaty krát) a zase som sa celý čas priblblo usmieval a na konci rumádzgal ako dážď. Ten film je proste filmová mágia v tej najrýdzejšej a najdokonalejšej forme. Najlepší detský film všetkých čias. Najsympatickejší emzák, aký sa kedy objavil na plátnach kín. Jedna z najlepších hudieb, aké kedy John Williams zložil. A rozhodne najlepší film s Drew Barrymore... ;-D
Chytrák a dva společníci (1975)
Toto sa Sergiovi rozpadlo pod rukami (pravda, aj vďaka legendárnej krádeži časti natočeného materiálu, kvôli čomu to v strižni museli skladať aj z nepodarených klapiek a pod.). Ale tak či onak to nemá ten správny "ťah na bránku". Mnohé scény sú samostatne vtipné, dobre natočené, s údernými pointami v dialógoch, ale dokopy to nie a nie fungovať. 5/10, ale zaokrúhlim nahor kvôli tej úvodnej, Sergiom natočenej scéne. Tá bola fajn.