Recenze (1 897)
Nezvěstná (2023)
Podle mĕ naprostá pecka.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Naprosto lahůdkové a dospělé zakončení moc povedené trilogie jako celku. Plné výborné akce, emocí které zlomí i ten nejtvrdší kameň a závěrem jak z přátel. Se Spidošem nejlepší Marvelovka po End Game. Prostě kvalita jakou byste čekali po všech Marvelovkách.
Tetris (2023)
Naprosto super! Totální kriminálka.. kvůli tetrisu!! Mega mě to bavilo. A je to skvěle obsazené. Tetris zná snad fakt každý, ale vůbec jsem netušil že je z Ruska a už vůbec ne jaké tahanice za tím stály.
Ostrov pobřežních vlků (2022) (seriál)
Neuvěřitelné kolik druhů zvířat žije na jednom ostrově ať už na souši nebo ve vodě a hlavně jak nádherně je ten koloběh života propojen. Člověk je úplné nic oproti matičce přírodě.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Velký škaredý zombie!
Coach Carter (2005)
Motivation, determination, education and strong mindset v plné síle za úspěchem.
Ta dívka z fotky (2022)
Neviděl jsem rozvrstvěnější dokument respektive skutečný příběh ever. Neskutečnĕ napínavé a ta hloubka kam to celé až jde je nevídané! Fakt mazec. Top dokument a důkaz toho že život dokáže napsat víc než kdejaký scénarista vymyslet.
Životní trefa (2022)
Hrozně mě to bavilo. Je to hezky upřímné s výborným Sandlerem. A i presto že to vlastnĕ neni nic originálního, tak to sahá vysoko tím jak je to pojaté a prodané.
Na západní frontě klid (2022)
Nepoznamenaný předlohou, neviděl jsem ani staré filmové verze, ale teda chytlo mě to za vajca pořádně! Němčouři natočili válečný epos první ligy. Výborná kamera, vizuál, akce. Herci super. Bavilo mě to velice. Dívat se na tu válku z pohledu němců, se taky jen tak nevidí.
Monstrum (2022) (seriál)
Zpracování je parádní. Líbilo se mi jak to šlo do hloubky samotného Jeffa tak jeho rodiny ale taky do šířky celého případu. Díky čemž jsem měli možnost trošku víc poznat některé jeho oběti i lidi kolem. Po první epizodě jsem fakt myslel, že na to nebudu mít koule to dodívat, jak nepříjemné to bylo!