Recenze (1 898)
Bournův mýtus (2004)
Nehoráznost, Lepší jak agent bez minulosti a lepší než Bourneovo ultimatum. Tenhle díl se prostě vyvedl a zůstává pro mě nejlepším ze série!
Box (2009)
Je až nepochopitelné jak můžou tvůrci spackat film poslední půlhodinou. Do scény v knihovně (nebo co to bylo) se jedná o velice dobrou a napínavou podívanou, kterou bych hodnotil 4 hvězdama. Jenže to, co se potom začne dít, prvky sci-fi a mysteriózna, je strašně hloupé, nelogické a velmi zle podané. Já jsem z toho byl naprosto rozhozený (bohužel ve zlém myšleno). Úplně zbytečné položení filmu do roviny sci-fi s globální tématikou. Poentu sice chápu, ale zbytek je úplná s prominutím sračka a výmysl, navíc je to moc dlouhé. Tohle je naprosto zbytečně spojený velmi dobrý thriller s blbou sci-fi. Ten konec mi úplně znehodnotil celý pohled na film :( A to se to tak dobře rozjelo...
Box Car Racer: I Feel So (2002) (hudební videoklip)
Celé to cédé se Tomovi povedlo, nejvíc mám rád Elevator... ale to bude asi tím, že si přizval Marka, jehož hlasoví fond mám raději :)
Božský Evan (2007)
Na Božského Bruce to bohužel nemá ani trošku. Strádá to ve všech ohledech.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Kultovní hororová komedie asi ano. Tolik vnitřností a hektolitrů krve jsem opravdu neviděl v žádném jiném filmu. Děj je celkem vleklý a i při rozumné stopáži 97minut se film zdá opravdu dlouhý a místy nudí. Jako nejlepší scénu považuji tu, kdy Timothy mlátí zmutované děcko v parčíku, to byla opravdu prdel :). Masky skvělé a osobně by mě zajímalo z čeho ta krev a všechny sračky byly vyrobeny, protože toho bylo monster moc :-D! Jako celek hodnotím 3*, mnohem radši mám třeba Beatlejuice.
Bratr (1999)
Příběh vyprávěný v tak pochmurném duchu, se jen tak nevidí. Ono je tam v podstatě i minimum animace a je tam spoustu čistě bezpohybových obrázků. Je to vlastně tipický Elliot :)
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Dokonale natočený 10ti hodinový válečný film, ve kterém neschází vůbec nic. Spíš z toho chrlý tolik emocí a zážitků, že to člověk ani všechno nebere. Neskutečně silné, nejlepší co může člověk z žánru dostat!
Bratři (2009)
Nevím jestli je to 127cm televizí a domácím kinem, ale tohle je výborný film! Maguirovi jsem do poloviny filmu hraní sice moc nevěřil, ale od doby, kdy se vrátí z Afghánistánu, hraje na jedničku. Celkově je herecké trio výborné, Natálku by chtěl doma asi každý:), ale to co předvádí ve 12ti letech Baliee Madison jsem asi ještě neviděl. Je to napínavé, má to silné emoce, moc dobrý konec a výbornou hudbu! Mě tohle hodně chytlo a scénu kdy Maguire vyšiluje před barákem s devítkou v ruce jsem si pouštěl 3x! Musím 5*
Bridget Jonesová - S rozumem v koncích (2004)
Oproti prvnímu dílu opravdu výrazný úpadek.
Bright (2017)
Hodně obstojná a osobitá záležitost. Připomělo mi to District 9, tím jak je to své a i bez velkých peněz pod hlavičkou Netflixu, to dokáže budovat skvělou atmošku, efekty a přednést originální svět. Lépe řečeno futuristycké fantasy LA. Navíc jsem se parádně bavil nad tím, že je Will v kondici a s Joelem si tu dvojku pěkně dávají. Neni to rozhodně dokonalé a Ayer umí režii líp, ale pojďme na tom zapracovat na dvojce, tady je na čem stavět.