Poslední recenze (6)
Z onoho světa (2017) (seriál)
Hlavní postava je průser. Nevim jestli je to tak blbě napsaný nebo tak blbě zahraný. Asi oboje dohromady. Nápad by byl fajn... Ale celkově špatně zpracované. Usínala jsem u toho. Ale ve finále dokoukala obě série ze zvědavosti.
P.S. Miluji Tě (2007)
Nejsem ten tip člověka co si musí okamžitě pustit tolik vychvalovaný film. Ale měla jsem náladu na romantiku tak jsem si řekla proč ne. Kdybych si k filmu chystala kapesníčky jak mi bylo doporučeno,tak by stejně zůstali na ocet. Nápad to byl zajímavý,ale to zpracování bylo tak utahané a bez života,že jsem celou dobu trpěla a čekala zda mě aspoň konec obměkčí a ono NIC. Pro mě to byla ztráta dvou hodin života.
MasterChef (2012) (pořad)
Tady se Tv Nova opravdu vyznamenala. Za prvé PROČ? tento pořad musí moderovat modelka???? Podle mě je tam moderátor úplně zbytečný. Za druhé ty tři rádoby chytré hlavy, kteří mají rozdělené role na hodného,zlého a něco mezi ještě beru. Ale to ,že pan Jiří Štift si asi né moc úspěšně zkoušel trénovat grimasy Joa Bastianiche a opravdu trapně ho zkoušel napodobovat, se mi začal zvedat žaludek a pořad jsem ani nedokoukala. Totální sesunutí světové show.