Recenze (3 548)
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Těšení je zrádný, jako bych to nevěděl. Ale že z toho budu až takhle zklamanej a otrávenej..? Fakt otrávenej, protože ve finále mi z toho bylo regulérně blbě. Jak to bylo vlezle podbízivý- dětičky, láska všude vůkol, vzorný publikum se zapalovačema, tanini, chchichichachachachochocho- a přitom to pořád bylo tak beznadějně sterilní… Knížku jsem nečetl a určitě se nechystám, film jsem viděl poprvé a naposledy. Být to vietnamský, nevydržím u toho ani pět minut. Německé verzi bych obětoval sedm. Nehrát tam tři a půl mužských filmových A hvězd, neštěkl by po tom pes. Obsazení je nejsilnější a pro mě osobně jediná deviza téhle ubohosti. Jsem fakt ten blbej já, když si myslím, že na svlíkačce padesátiletýho rosolovitýho chlápka v mateřské školce není nic vtipnýho?
Fšeckonejlepčí (2020)
O narozeninovém dárku, který se vůbec nepovedl, ale přesto oslavence nadchnul. Milá pointa, ta se zasloužila o dobré hodnocení.
Překážka (2019)
Měl jsem chuť na komedii a od toho se odvíjí moje hodnocení. Půl hodiny ze mě nevymáčkli ani jedno pousmání (chechtat jsem se nutně nepotřeboval) a dál už to jelo na rychloposuv.
Tanec mezi střepinami (2012)
Je to půvabný, ale chybí mi děj/ příběh. Devadesát minut na to koukat nevydržím, vystačil jsem si s půlhodinou, proto nehodnotím.
Pětkrát rande naslepo (2019) (pořad)
Je pro mě zajímavý sledovat, jaká mezi lidmi vzniká chemie a odhadovat, koho by si mohla ústřední postava pozvat na druhý rande- tuhle hádanku jsem správně rozlousknul asi v polovině případů. Holt jsem se nerozhodoval já, ale jiní lidé. Filmařina dobrá, je to pěkně natočený i postříhaný. Body plus jsou krátká stopáž, body mínus je pro mě casting. Byla tu převaha lidí, kreří se mi vzhledově nebo typově nelíbili. Užil jsem si například díl s fešákem, o kterýho se přetahovalo pět více méně krásných holek, ale kazil mi to třeba díl s afektovaným profesorem z univerzity.
Gösta (2019) (seriál)
Uf, to jsem si oddechl, Gösto. Budeš mi chybět, chlape. A vám ostatním tam do Švédska: udělali jste to výborně. Naprosto nekompromisně, stroze, všem se tím nemůžete zavděčit, ale u mě to padlo na úrodnou půdu. Díky moc
Gösta - Ett ansikte som ruttnat (2019) (epizoda)
Že by se blýskalo na lepší časy? Mně se sedmým dílem určitě a Göstovi..?
Gösta - Surprise (2019) (epizoda)
Na Göstovi by se dalo štípat dříví a lidi kolem něj se v té činnosti ani na chvíli nezastaví. Chlapče, chlapče…
Gösta - Två idioter (2019) (epizoda)
Konečně díl, kdy nemám pocit, že se Gösta na konci zákonitě musí houpat pověšenej na provaze.
Gösta - Viet Cong, 1862 (2019) (epizoda)
Sága není jediná, kdo by si to chtěl hodit. To je fakt šílený. Můžu tě kopnout do prdele, Gösto, aby ses probral..?