Poslední recenze (223)
Bullet Train (2022)
Aaron to strašlivě všem okolo natřel. Totálně vše vyfakoval, z ostatních herců udělal svým výkonem jen komparzisty. Snad krom Brada, ten se do své berušky položil také výborně, jen bohužel podobné postavy už jsme u něj viděli. Nejzbytečnější postava syn 1 a syn 2 a vlk, naopak otec samuraj, had a všudypřítomné kočky a jiná japonská kreslená zviřátka, si urvali zbytek pro sebe.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Neskutečný, kam až dokáže marvel klesnout. Dětinské, vtipy na sílu a moc. Zlaté časy, kdy si pověsil Thor kladivo na věšák. Už Ragnarok naznačil špatný směr, bohužel. První Thor je proti tomu majstrštyk.
The Gray Man (2022)
Před dvaceti lety by to byla pecka. Ale s rozpočtem 200 mega jsme se dočkali špatných cgi scén a to převážně z Prahy. Souboje raději ve tmě, honičky nuda. Taková parodie na Bourna. Jason by si vytřel zadek s Ryanem i celou squadrou dementních agentů a tragické české policie. Jihn Wick by je všechny oddělal tužkou. Asi nejhorší byl záporák v podání Evanse. Bourne měl soupeře, ze kterých šel strach, byli vždy sice o krok pozadu, ale něco uměli. Evans přehrával do trapnosti a nakonec to byla vlastně zbytečná postava. jestli chcete vidět masakr na náměstí republiky, podívejte se. Jestli chcete lepší souboje, lepší zápletku, lepší CIA špínu v pozadí, lepší honičky v autech a koneckonců lepšího tajnýho agenta s mozkem a smrtícími reflexy, tak jakýkoli díl Bourna a to i ten s Rennerem a nebo Wicka.