Recenze (74)
Happy End (1967)
Výborné dialogy a ještě lepší komentář Vladimíra Menšíka
Wanted (2008)
Nedalo se na to dívat, ale za zadek paní Angelíny a její lačná ústa dávám jeden bod.
Žena v Berlíně (2008)
Ano, na tento film i události z dobytí Berlína se nejde dívat úplně jednostranně. Rusové si taky něco při "osvobozování" prožili a po několika letech surových bojů se těžko chápali stopku(kapitulaci) a oni už nerozlišovali civil/voják, prostě Němec a podle toho se mstili. Ale tady se projevila jejich násilnická a majetnická povaha. Zjednodušeně řečeno Němci byli páni Vojáci a Rusové páni Dobyvatelé. Se vším všudy.
Pořád jsem to já (2014)
)Příběh, který se vám vryje do paměti, dokud nedostanete Alzheimra:(
Hanyeo (2010)
Příběh netypické šloužky pracující u boháč. A protože jedná bez rozumu, intuitivně a na popud ostatních, tak skončí tam kde ji chtěli.
Odplata (1999)
Něco ve stylu noir a všudekouřící gangsteři, ale 60ky to opravdu nejsou.
Nanking! Nanking! (2009)
Z filmu čiší neskutečná hrůza a beznaděj. Jaké síly dovedou útočníky do takových nepředstavitelných situací? Jinak film natočený tím asijským způsobem- chvíli se vleče a chvíli dali kameru někomu na koni...
Stoker (2013)
Film, který chce říct něco, co nerozluští ani hejno filmologů s mikroskopem a enigmou. Tři hvězdy za trio výborných herců, ale příběh o ničem.
Last Night (2010)
Přecitlivěle nudný film s přecitlivělými herci pro přecitlivělé diváky. Aneb o uhádané kdysinevěrné(a proto i žárlivé) pseudospisovatelce která ničí vztah, ale přitom vypadá líp než manžel co podlehl svodu kolegyně.
Zmizelá (2014)
První třetina se zdá relativně nudná, ovšem po shlédnutí celého filmu už má jiný rozměr. Co se mě nelíbilo je samotný konec, nepochopitelný a nezdůvodněný.