Recenze (74)
Po krk v extázi (2004)
Film se slušným tempem, ale poslední čtvrtina je až moc překombinovaná. Sexy scéna ze seznámení Sienny a Craiga.
Opice v zimě (1962)
Pěkný nebo spíš nostalgický film o vzpomínání na ty staré dobré časy, kdy to žilo. A že není špatné občas ty časy oživit:)
Všude dobře, proč být doma (2009)
Film mě moc nebavil, bylo to utahané a mezitím několik divných až trapných výstupů, i když v jednom z nich byla roztomilá Maggie Gyllenhaal. Prostě americký pár, který může žít kdekoliv, tak hledá nový domov všude možně, ale nakonec ho najdou "doma" a tímto nám mělo být předáno jakési poselství.
Requiem za sen (2000)
Ano, cesta do pekla skoro od samého počátku. Někteří jdeme za svým snem a někteří do nich utíkají
Magnolia (1999)
I když to bylo docela dlouhé, tak se na to dobře dívalo, ale těch náhod bylo až moc. V Cruisovi jsem viděl spíš přetvářku, ale jinak herci byli parádní.
Začalo to jedné žhavé noci (2001)
Film je tak na 3 hvězdy, ale ten závěr tomu přidal :)
Zredigováno (2007)
Film jako takový je docela nudný víc, než to De Palma zamýšlel. Ale takové už bývá osvobozování proti vůli osvobozovaného, poměr asi 1 ku několika stům a to, co se tam dělo ví všichni, teda kromě američanů. A navíc ten následný bordel po jejích odchodu.
Myš, která řvala (1959)
Skvělá satira
Temno (1950)
Film jako takový je podobný době svého vzniku :-( ale zas tak hrozný není. Brát to historické souvislosti, tak tehdy se děly mnohem horší věci a to jak ze strany církve tak i vrchnosti, i když tehdy to byla jedna verbež.
Melodie mého srdce (2007)
Naprosto nerealistický a zmatený flim nebo spíš pohádka, ale za hudbu 2*