Recenze (464)
Místo u moře (2016)
hm, hm ok, thank you and oscar goes to Affleck. Dost divných reakcí a dialogů. Hudba mě nenadchla vůbec a divně mě rušila. Měl se zastřelit na stanici a měl jsem klid.
Vlak do Pusanu (2016)
budu zachraňovat těhotnou, která mě zdržuje + se narodí fakan, který mě prozradí + několik ultra nelogických kroků.... sem se tak těšil
Dalkomhan insaeng (2005)
první hodina trága, pak pár nesmyslů a máme tu první životní zklamání z korejského filmu. tento den si budu pamatovat.....
Zootropolis: Město zvířat (2016)
krásný proimigrantský filmík
Pustina (2016) (seriál)
Jsem rád, že Hulík začal psát něco aktuálního místo věčného patlání se v minulosti ala Palach a Destinnová. Vražda v Kmětiněvsi se ke konci trošku nabízela a jako závěr slušné. Jarda Dušek nechutně autentický.
Ronaldo (2015)
opakující se sračky o ničem. ronalda mám celkem rád, ale kvalita dokumentu je otřesná
Než jsem tě poznala (2016)
hlavní hrdina umře=dobrý film
Teorie tygra (2016)
českej film s bartoškou??? bránil jsem se, bránil, ale přežil. Film jsem reálně viděl několiksetkrát a jak říkají misionáři, že stačí přesvědčit jednoho divocha a jejich cesta měla smysl, tak zde bych to komentoval stejně. I když dost pochybuju.....
Zúčtování (2016)
tak vysoko hodnocený film s tolika nesympatickými herci je šokující. Oukej třeba je jen nemám osobně rád, ale že se tolik lidí chytí do filmu, kde téměř každá scéna by šla zakončit slovy KLIŠÉ, je šokující zjištění. Začal jsem počítat filmová klišé a u dvaceti jsem usnul a před spaním to zkouším spočítat znovu a stále usnu dřív než je všechny dopočítám. Asi je pravda, že průměrné IQ klesá a to nemyslím místní filmové.... Hvězdu dávám jednorázovým, mega sladkým žvýkačkám, které mě zachránily. Díky moc žvejky.
Doktor Strange (2016)
počátek se potkal s klanem létajících dýk kde superman v podobě sherlocka holmese vše vyřešil.