Recenze (291)
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Oproti jedničce zklamání, ale i dvojka mě zaujala. Avšak jak říkám, jednička byla skvěle tajemná, tohle byl zas jen postapo boj jak v Šílenym maxovi...
Mama (2013)
Jop, mě se to líbilo. Skvěle to parodovalo Scary movie 5 :-D Trocha lekaček a odporný mámy, horor jak vyšitej
Hrdost a sláva (2008)
Jo jo, pěkný, akční, odreagoval jsem se, takhle to má u akčního filmu být :-)
Mělký hrob (1994)
Slabé 2 hvězdy...Nuda, pruda...Jedna hvězda za děj, druhá za konec.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Seriál zábavný, koukavý. Sice propagandy je tam až moc, ale skvělí herci to vynahrazují. Jen mě tam štve, že herci co jednou třeba zemřou, hrají v dalším díle někoho jiného.
Brána temnoty (2015)
Ty lekačky tomu dokázaly dát 3 hvězdy. Jinak děj nic moc, utahaný film, utahaní herci...
Noc oživlých protinožců (2014)
Zplácaná hovadina bez děje a hlavy a paty,ale jednou se to vidět dá, akce ušla
Most přes řeku Kwai (1957)
Důstojník magor, přál sem si aby mu na konci zakroutili krkem. Bože to byl idiot!!
Slunce, seno a pár facek (1989)
Proč má tenhle film tak malé hodnocení? Protože ho hodnotí rádoby inteligenti. Slunce seno výborně odráží české vesnice a lid a v mnoha situacích a lidech poznávám své známé. Troškova nej komedie, narozdíl od těch Kameňáků a Babovřesk ;-)
Pátý element (1997)
Krásná, sexy, nejlepší a vynikající Milla a výbornej Bruce, co víc si přát? Akce i vtip, tohle je jízda, kterou si dám vždy rád líbit.