Recenze (263)
Ztracen ve vesmíru (2011)
Až takovým fanouškem kapely AvA jsem, že jsem si jejich "Lee Millera" na paži vytetovat nechal.. Výjimečný film od výjimečných lidí!
Gravitace (2013)
Skvělá podívaná! Vědecké a fyzické chyby zde neřeším, ani bych o nich nevěděl, kdybych se je v zajímavostech nepřečet. Nicméně, vizualizace, prostředí a celková atmosféra je naprosto bezkonkurenční. Co se týče výkonu Sandry Bullock, rozhodně bych ho neřadil mezi odpad, ale asi ani mezi TOP, přece jen s opuštěnou ženou ve vesmíru ať je trénovaná sebevíc musí emoce více mávat. Přesto to na film v žádném případě dojem nekazí a já se jen kochal, kochal, chvilku stresoval, ale pak zase jen kochal. Skvělý!
Nadějný rok (2011)
Paráda paráda paráda. Na takový film jsem dlouho čekal. Nejen kvůli obsazení Black - Martin - Wilson, kteří jsou mými stálicemi v oblíbenosti, ale hlavně úžasným prostředím a činností, ke které mám sám tak blízko. Coby ornitolog amatér a milovník přírody nemohu s hodnocením jinak. Jako boxeři mají svého Rockyho, já mám svůj Nadějný rok! :))
Blink 182: Greatest Hits (2005) (hudební videoklip)
My TOP of the TOP. Blinky poslouchám už řadu let a od první písně (Dick lips) co jsem kdy slyšel se stala mou nejoblíbenější kapelou. Oni změnili můj život, našli cestu, kterou jsem tak dlouho hledal. Zde už slova nestačí!!
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Prašulky prašulky prašulky a Hrajeme si na praní.. no prostě čtveřice Spongebob, Patrick, sépiák a pan Crabs mě už několik let baví a ještě bavit bude :D
Čas na dobrodružství (2010) (seriál)
Ujetý + nepředvídatelný + bizarní + vtipný = geniální!
Shrek 2 (2004)
Z celé série asi nejlepší díl. Nevím jak u ostatních, ale u mě předčila i skvělou jedničku. Navíc závěrečná scéna, kdy Shrek zachraňuje manželství pod vlivem kouzla za přítomnosti hudebního doprovodu Jennifer Saunders patří do mé TOP nejlepších filmových scén. Miluju to/ho/jí!
Koupili jsme ZOO (2011)
Tak nádherný, pohodlný, uklidňující a sympatický film jsem už dlouho neviděl. Skvělý Matt Damon si splnil svůj americký sen. Jo jasný, má to svý mouchy, ale.. vždyť oni koupili ZOO. Tohle si pustim minimálně ještě 5krát.
Avengers (2012)
Ještě že to nedopadlo tak, jak jsem očekával. Absolutní překvapení, BRAVO! Rychlé tempo, spousta akčních scén, vtipné hlášky apod. Je to jakoby dnešní Pendolino projelo v zapadlé vesničce v 17. století, vy stáli na peróně metr od toho a skoro se z toho posrali radostí a úžasem. To jsou Avengers..
Warrior (2011)
K čertu s vašimi stále omývanými klišé. Tohle je jízda se vším všudy, nikdy se mi nestalo abych miloval všechny postavy a průběžně slzel po každých 5ti minutách. Ať si říká kdo chce co chce, nikdy jsem neviděl lepšího filmu!