Recenze (61)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
úplně tuctový film, který ovšem za jedno shlédnutí stojí.a během té doby nenudí.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
divný děj,divné triky, divný film:-( tam kde jsem se asi měl bát , jsem se smál a tam kde to mělo být (a i vlastně bylo) akční - nuda.kdyby se to aspoň nesnažili nacpat na "reálie" Lincolna mohlo to být o něco lepší.
Ocelová pěst (2011)
Jak vidím nejsem jediný komu tento film přijde jako koláž Rockyho, Ovet the top ve scifi kabátku.Jedno klišé se vrší na druhé a ve výsledku je film vlastně dost o ničem.Jako bezmyšlenkovitá výplň večera ale zafungoval dobře.
Moebius (1996)
atmosférou příjemné, ovšem jinak lehce zmatené a zkratkovité.místo na neustálých hrátek se zaostřením mohli tvůrci věnovat víc času zápletce.
Vrahouni (2010)
pokud člověk od filmu nic neočekává, není to tak hrozné.a i když záletka je ohraná, postavy zahrané naopak moc nejsou a celé to trapet skřípe, na jedno podívání to nebylo špatné.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Supr. ještě lépe než první díl. Film se vlastně ani moc nezdržuje nejakou překombinovanou zápletkou a dává přesně to, co se od něj očekává.Tedy hodně střílení, výbuchů a rvaček ve starém stylu a s návratem hromady hláškujících hrdinů dělajících si legraci sami ze sebe.Nenáročná podívaná pro fanouška akčních filmů.Palec nahoru.
Konfident (2011)
dobře ukázaná bezmoc "řadového" člena StB,pokud se rozhodn naoko spolupracovat. Každý sleduje každého a situace se nakonec stává bezvýchodnou. A tuto atmosféru mi film pěkně ukázal.Co jsem od filmu čekal, to mi dal.
2001 maniaků (2005)
černá , hororová, gore ,sexistická komedie o partičce postupně vyvražďovaných studentů.na filmu je vidět , že se nebere vážně a to mu body vlastně přidává,protože jinak by provedení jednotlivých vraždících scén rozhodně nebylo odpovídající. takhle jsem se docela příjemně bavil vynalézavostí "jižanských vidláků" ve způsobech poprav.
Ong-bak (2003)
pokud bych měl komentovat pouze bojovou část filmu tak bude moje hodnocení atakovat téměř pět hvězd. Ovšem ten zbytek film sráží až kamsi k průměru.nesmyslné chování, divný děj a celková hloupost degradovala sledování pouze na čekání na další bojové scény.
MR 73 (2008)
pocitově příjemě ponurá, leč zbytečně dlouhá detektivka.docela dlouho mi trvalo, než jsem se ve filmu vůbec zorientoval, ale ani pak pocit ze sledování nebyl lepší a vlastně to byla celkem nuda.pokud by film měl spád jako poslední půlhodina měl by alespoň o hvězdu víc.