Recenze (61)
Zátah 2 (2014)
snad nejakčnější fiml poslední doby. postavičky se mydlí v jednom kuse a rozhodně to není americký styl - dvě rány pěstí nastříhané do dvouminutové bitky. Za zlámané ruce, nohy, vazy, těla rozřezaná, rozstřílená i jinak mrzačená by se nemusel stydět kdejaký gore movie.pokud nehledáte víc můžu jen doporučit. Ale na dvě a půl hodiny to bohužel vážně nestačí a i když to pořád "šlape", ke konci jsem se přistihl, že už se vlastně nudím. ubrat tedy na stopáži a mohlo dojít i na plný počet bodů byť ve své kategorii asi nemá konkurenci.
Dárce (2014)
dlouho jsem neviděl tak nablblý film.už samotná myšleka je špatná a provedení je ještě o něco horší. a ze současných teen-existenciálních rádoby chytrých filmů jasně nejhorší. vlastně mě nenapadá jediný klad který lze tomuto snímu přičíst k dobru.
John Wick (2014)
aneb když jen akce nestačí. keenu se sice snaží, střílí, kope, mlátí a zabíjí ale prostě jsem se selý film nudil a nudil a nudil. a když k tomu ještě přidám zápletku - zabili mi psa a rozbili obraz tak já vyvraždím půl města, tak ani hlavní hrdina moc sympatií nezíská. jedno z největších zklamání poslední doby.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
již ničím vyjímečný film který se veze na úspěchu lepších předchůdců.tam kde první filmy hrály na notu znovuobjevení starých hrdinů, tady to už nějak nestačí. a tak zbývá jen stálá akce bez výrazného důvodu, zápletky a závěru.ale co jsem od filmu chtěl, to jsem dostal.( a umělečtí kritici ať koukají na něco jiného).
Doupě (2014)
další naprosto zbytečný remake.na scénáři nezměnili vůbec nic a dokonce si na hlavní roli vezmou stejného herce.alespoň změnili francii za ameriku a trochu přepsali titulky. akční scény nesmyslně sestříhané, jediny skok / úder / zatáčka není zabraný vcelku.prostě chabé. Není důvod proč se raději nepodívat na (znovu) originál než na tento paskvil.
127 hodin (2010)
na to že je film "jen" o chlapíkovi co spadne do díry a tam si uřízne ruku to docela uteklo a dalo se na to dívat. děsím se ovšem jaká témata budou v celovečerní metráži zpracována příště.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
už dlouho mi nebyl hlavní (kladný) hrdina tak strašně nesympatický. většinu času jen utrápeně krčí čelo a posmutněle pokukuje, aby s nasazenou maskou rozhazoval po okolí vtípky hodné tak osmiletého děcka.děj je nějak podivně "spatlaný" protivníci se jen tak střídají , jako by se autoři nemohli rozhodnou, kdo tam bude ten hlavní a celkově to nakonec vlastně nefunguje. a body film dostává vlastně jen za opravdu vydařené triky (byť u v dnešní době to není nic vyjímečného).
Gravitace (2013)
film by mohl být supr pokud bych na něj šel do kina ve 3D. protože o ničem jiném to vlastně není. na pohled pěkné ale jinak o ničem a na malé televizi to prostě nevynikne.
Londýnský gangster (2010)
chvílemi jsem měl pocit ,že se dívám na dva filmy propojené několika postavami a s chybějícím začátkem. a takový pocit mám vlastně stále.byl jsem vhozen doprostřed děje, rozvíjí se nějaký děj, ale proč postavy dělají co dělají jsem ani na konci nezjistil.prostě nijaký a ničím zajímavý film.
Machete zabíjí (2013)
ano - je to naprostá blbost s mizernými triky ,strašlivým scénářem a bez hereckých výkonů.Ale ne tenhle film je třeba dívat se s nadsázkou s jakou byl vytvořen pro diváka který má tehnhle typ fimů rád. Pak se budete smát od začátku do konce protože jinak se na tenhle film ani dívat nejde.