Recenze (5 578)
Hodinářův učeň (2019)
Trosku to zachranila Jana Plodkova v roli zakerne sudicky. Ta byla celkem vtipna. Ale jinak stale ta sama bida jako posledni roky...
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Trosku natazena, ale atmosferou krasne sedmdesatkova podivana.
Joker (2019)
Ze bych uplne padnul na zada to ne, ale je to poctivej americkej bijak.
A na Vánoce přišla láska (1996) (TV film)
Melissa je celkem pohledna dama, takze se to v ramci vanocniho berserku dalo normalne odkoukat. S realitou to samozrejme nema nic spolecneho... :) Gauc, cukrovi, odpocinek...
Vánoční návštěva (2003) (TV film)
I William Shatner potrebuje platit slozenky...
Vánoce naruby (2004)
Nebylo to tak spatny, jak to vypada z nekterych okolnich komentaru. :)
Rudovous (1965)
Od nejvyssiho hodnoceni jsem upustil jen kvuli strasne delce... jinak samozrejme parada. 4
Čtvery Vánoce (2008)
Je to bida, ale s prihlednutim k tomu, ze clovek potrebuje o vanocich hlavne jist cukrovi a kapra a rizky a salat...a k tomu po ocku neco sledovat v televizi, tak to lze povazovat za slabsi prumer. Divadlo s Jezisem a Marii nebyo spatne. :) 3-
Vesnická aféra (1995) (TV film)
Primereny tv film odehravajici se na puvabnem anglickem venkove. Holky k sobe maj blizko a je to cele spis romanticke nez sexy. Rozhodne necekejte zadny eroticky film.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
TV serial pro sirokou verejnost, s prichuti vsech moznych inspiraci ze znamejsich a lepsich svetovych del... Nekolik usmevnych momentu cisicich naivitou lze prezit. Zabava na nedelni vecer, nic vic, nic min.