Recenze (94)
Nymfomanka, část I. (2013)
Tak nějak nevím, jak to okomentovat. Nebudu to nějak extra rozvádět, ale za mě jednoznačně přemedializovaný erotický blábol o ničem. Absolutně nechápu, jak se k tomu známé tváře vůbec mohly propůjčit!!! Je teda fakt, že jsem neviděla druhý díl, ale přiznám se, že po shlédnutí prvního na něj ani nemám chuť. Zkrátka si to hraje trochu na porno a trochu na drama. Nějak to ale nevyšlo.
Padesát odstínů šedi (2015)
Chlapi pryč! Toto je pro dámy! Pánové nechť se spokojí s jiným typem filmu. Jinak příběh moc krásný, kdo četl nebude rozhodně zklamaný. Kniha je erotická......Stín je sadista.......ale řekla bych, že film je spíš romantický, než erotický.
Padesát odstínů temnoty (2017)
Pan Grey 😍😍😍😍😍😍opravdu top. A to je asi všechno 😝👎👎👎👎👎 Proti jedničce velké zklamání. Opravdu až priiiiiiliš romantické (dokonce i na mě). Jediné co se dokonale povedlo🎸🎹🎤🎺📻, je hudba!!!!
Pan Nikdo (2009)
Dělá si ze mě někdo legraci nebo co? Co k tomu dodat. Velký sci-fi blábol.
Plivu na váš hrob (2010)
Jedním slovem masakr! Pokud se na film podívají dámy, budou mít určitě stejný názor jako já a má kamarádka, se kterou jsem se na tento sníme podívala. V první půlce hlavní hrdinku terorizují, znásilňují, ponižují, vysmívají se jí a nakonec se jí rozhodnou zabít, což se jim ale nepovede. V druhé polovině filmu se jim křehká dáma pomstí a to fakt drastickým způsobem. Moc pěkný thriller.
Podfukáři (2013)
Pěkně mysteriózní! Pěkný film, má to grády.........kdo má rád tenhle typ filmů, tak ať si rozhodně nenechá ujít lepší verzi a tou je bez pochyby Dokonalý trik!
Pořád jsem to já (2014)
Už jsem viděla silnější příběhy, filmy.........např. čas probuzení. To nemluvím o hereckých výkonech. Já zkrátka nemám Moore ráda, ale i tak to ve mě cosi zanechalo.
Poslední polibek (2006)
Jak já toho idio*a nesnáším. Jak já jsem mu přála jen to nejhorší....chtěla jsem, aby mu ona nikdy neodpustila. Zároveň jsem trochu chápala jeho touhu po Rachel Bilson.....co dodat. Byl to zajímavý film ze života.
Prohnilí (1984)
Komedie na velké úrovni! Po shlédnutí třetího dílu, jsem se mrkla na první dva a musím uznat, že všechny jsou zkrátka úplně super!!!!!
Prohnilí proti prohnilým (1990)
Ano je to vážně slabší díl, ale pořád vtipný a milý a já prostě nemůžu jinak, než hodnotit pěti bo co už jiného tak milého a vtipného, než tohle???