Recenze (189)
Podfukáři (2013)
Ten film ztrácí a ztrácí a ztrácí... Až se na konci úplně ztratí, škoda.
Vánoce u našich (2019) (seriál)
Skvělé
After: Polibek (2019)
V tomto filmu není omylem jen mládí, jinak vše!
Vesničko má středisková (1985)
Jedna velká hláška a co se mi nelíbí, to nenakreslim
Enola Holmesová (2020)
Něco, co se snaží o Sherlocka Holmese v sukni a občas i v kalhotách...
Milada (2017)
Takovýmto způsobem dodrbat jeden z nejsilnějších příběhů EXTRERMNĚ silného člověka a extrémně zasrané strany jež měla být zakázána a jejíž bývalí členové převlečení no řekněte za koho, no za koho, ták ANO! máte pravdu, přesně za ně nám dnes trochu sofistikovanějším způsobem vládne, TFUJ. Miladě se teď otáčí každý kousek popela, který někde vyhodili, dacani. Jo no filmově se to dalo udělat lépe. Jak? Třeba kdyby to natočil někdo úplně jiný.
Vlastníci (2019)
Určitě ne komedie, ale tvrdé drama o tom, jací kokoti můžou žít v jednom domě.
TY (2018) (seriál)
Nerozumím tomu všemu humbuku okolo, první série hrůza, druhá už o kousek lepší... Ale, pořád jsem lehce zklamán
Noe (2014)
První půlka veskrze fantasy, druhá rodinné drama... Mně se to však poměrně líbilo
Králíček Jojo (2019)
Film který má snad vše, satiru, humor, herecké výkony, jak Romana Griffina Davise, tak Scarlet Johannsson, která v roce 2019 skutečně exceluje. Film začíná sice jako totální pakárna, ale ve chvíli, kdy se rozjede linka židovky a matky malého JOJO, tak se strhne jeden velký herecký koncert. Za mě super film s přesahem...