Recenze (91)
Hotel Mumbai (2018)
Napínavé a autentické. Ještěže si nekoušu nehty, to bych to měl až na kost. Kdyby byly ještě víc rozvinuty charaktery a dějové linky postav, tak bych neváhal s plným počtem.
Zločin v Polné (2016) (TV film)
Až se nějakému učiteli dějepisu nebude chtít vyučtovat, tak tam může šoupnout DVD s tímto filmem. Vše je naprosto polopaticky vysvětleno.
Paranormal Activity (2007)
Nuda- na mě teda vůbec nezafungovala nějaká děsivá ponurá atmosféra. Film se motá pořád dokola záběr ze dne/ záběr z noci. Kde se v podstatě nic neděje, kromě toho, že párkrát zahoupe lusr a zabouchnou dveře. Ústřední dvojička značně nesympatická, hlavně ta slečna. Už jsem se těšil, až je ten duch nebo démon zabije..
V hlavě (2015)
Zatím nejlepší animák, co jsem měl kdy viděl. Pobaví, vyvolá emoce, povedený příběh. Byl jsem v kině se spoustou malých dětí a zatímco, já jsem se smál, tak děti asi moc nechápaly :)
Pianista (2002)
Hodně silný film o zrůdnostech nacistů a skvělý herecký koncert Adriana Brodyho. Neměli bychom na tuto hrůznou minulost zapomenou a nikdy nesmíme dovolit, aby se opakovala..
Americký sniper (2014)
Dějovou linkou, kdy naháněl toho syrského "olympionika" mi to trochu připomnělo Nepřítele před branami, rojení se ručníkářů zase Černý jestřáb sestřelen, ale příběh má i dramatickou linku, takže to není jen bezduchá střílečka. Clint má na svém kontě podle mě už ale i lepší filmy.
Železná srdce (2014)
Realistické zobrazení syrové a špinavé války očima tankové roty, to se mi na filmu líbilo. Co trochu kazí můj dojem je finální bitva, kdy se němci vrhají na opuštěný tank jak loutky v nějaké střílečce, kde má počítač hodně slabou umělou inteligenci..Pitt ve své roli opět nezklamal.
Křídla Vánoc (2013)
To byla skoro 2 hodinová reklama na nákupní centrum a obchody v něm ne?
Hvězdy nám nepřály (2014)
Okay
Bílí zabijáci (2003)
Žraloci vrčící jak tygr nebo lev..No to je blbost :D